13 Kasım 2013 Çarşamba

Laf Salatası

'çarpım tablosu ezberleyememe'dir'
'Nöronların elele tutunamaması'dır'
'Hocam ne olacak bu çocuğun hali'dir'
'Sınava sabahta çalışırım'dır '
'Kopyayı hocaya kaptırma'dır'
'Sigara dudakta yakalanma'dır'
'dur sen yanlış anladın'dır.'
 'aslında ben seni çok seviyorum da belli edemiyorum'dur'
'son bardağı içmeyecektim hacı'dır'
'bende tam seni arıyordum'dur'
'sen çok iyisin de ben sana göre değilim'dir'
 ' rüyamda seni gördüm üzgündün hayrola'dır'
 'O iş kolay hallederiz'dir'
 'o kadar makyaj bende de olsa'dır'
 'aslında çok yetenekliydim de elimden tutan olmadı'dır'
'ben ona bin basarım di mi'dir'
'Sen bana ver ben sana sonra öderim'dir'
'çok iyidir tanısan çok seversin'dir '
'o benden değil ben ondan ayrıldım'dır'
 'Şu fırtıda alayım kalkarız'dır'
'sen önden git ben 5 dakkaya geliyorum'dur'
 'beni bir arasın gör bak neler diyeceğim'dir'
'Dibi tutmuş ben unutmadım'dır'
'bende de olsa dükkan senin'dir'
'O kadar tuttum kapıya gelince gitti'dir'
'aslında bitmişti ama 'dır
'bu sefer gerçekten ayrıldık'dır'
'zaten içime de sinmemişti'dir'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder