7 Aralık 2013 Cumartesi

Beni Deli Sev

Sevgilim,

'Her şey bir yalandan ibarettir'den başka sana hiç yalan söylemeyeceğim

Ne kadar korkak olduğumdan hiç bahsetmeyeceğim, kaçışlarım şahit olacak

Korku ki benim doğamda var

Toprak ol istiyorum bana

Üstüne yağmur olup yağayım yeni hayatlarımız olsun

Ben tek düze olamam sevgilim

Beni her gün yeniden sevmen lazım

Çok çirkinim çok bütün çirkinlikleri anlayacak kadar hem de

Kimileri vardır beni sevmemek için elinden geleni  yapar

Sen hep sevmek için elinden geleni yapanlardan ol

Yolumuz zor

Ben hep deli deliyimdir

Beni deli sev sevgilim

Uzaklaştıkça yakınlaşırım korkma uzaklaşmalarımdan

Rengarenktir rengim

Dağınıklığım oradan gelir

Güzel olan her şeyin biraz eksik fazlaca da hatalı olduğuna inanırım

Tanrılara kızgınlığım bundandır zaman zaman

Gün gelir cehennemde cenneti bulurum sakın şaşırma

Çok severim ben

Karakedileri, böcekleri, serserileri

Çokça da bencilimdir

Dilencinin ekmeğini paylaşmasını isteyecek kadar

Alış bunlara senden de çok şey  istiyorum

Ama önce

DELİ SEV BENİ !!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder