19 Kasım 2013 Salı

Osur Osur İpe As

Son yılların trendlerinden ya gülmemek, kasmak hatta kasmaktan kas katı kesmek hani böyle büyüdüğünü adam olduğunu göstermenin bir timsali ya gülmemek hattaaa adeta son yılların en yaygaaan hastalığı bu gülmemek profil fotolarımızın hepsi ciddi cool görüntüler über bakışlar (benimde var bu fotolardan) zamanee ayak uydurmacalar işte... Neyse nereden geldim ben bu konuya, gülmekten doğru!

Dün topuğu yırtık bir çoraba istisnasız 10 dakika güldüğümden beri düşünüyorum, hacı biz ne kadar kasar (ş değil efem bildiğin asena'nın 'S' si) olmuşuz ya la ! çocukluğumdaki gibi güldükçe arkasının geldiği kahkahalar attım. Hangi parayla bu kadar çok gülebilirsin, ya da hangi mevki seni böyle güldürebilir ey lafsalatası dedim. Zaten bir şeyi itiraf edeyim de ondan da kurtulayım ensemde durup söyle söyle diye sıkıştıyor o da beni yıllarca Okan Bayülgen'i akıllı adam bildim hala da bilirim lakin bir yerde anlaşamıyoruz. 'Osuruğa gülenin osuruk kadar aklı yok' derdi.Oldu mu Okan! Kabul osuruk kadar aklım yok anasını satayım ve de acayip güldürüyor beni, yani gülme listemde yukarıları cortlatır. Hele de çocukken teyzemin 'cart osuruk canım osuruk pıs osuruk pis osuruk'lafına da çok gülmüştüm. Koca kadın o demiş ben mi gülmeyeceğim. Hem osuruk iletişimin çok üst bir aşamasını temsil eder. O aşama geri dönülemez Samimiyet aşamasıdır efem!! Bir kere kaçırdınız mı ? Etrafınızdaki resmiyet havasını dağıtırsınız. ( O duymamazlığa gelenler hiç boşuna hallenmeyin herkes sizin ne halt ettiğinizin farkında da çaktırmadı) Böyle en romantik dönemlerinde sevgililerin başına gelir ya hava soğukken falan yolda yürürken istemsiz bir kas salınmasıyla 'coorttttt' heh süper,oldu mu sana kenan doğulu'dan  'hava da aşk kokusu var' parçası arkasında handeciğim 'sana çok kırmızı yakışıyor' patlatsın.  ama benim en sevdiğim böyle en çok kasılan toplantı öncesi ya da resmi bir ortamda yapılanı suratlarda bir şebelek bakışları bir mağrur duruş, 'yıkılmadım, ayaktayım, dertlerimle başbaşayım' çalmakta. Neyse işte öyle çok zeki ve cool davranmaya kasarken bu kadar da paçozca zevklere sahibim. Yahu bu arada  benim 'özgüven' kayıp gören varsa bir ara eve yollasın çok meraklardayım bilesiniz. Bir yanım ilim ilim bilim bir yanım osur osur ipe as 
İşte çocukluk kahkahalarının sırrı burada a dostlar yani kimse sizi güldürmeye çalışmıyor ya da kimsenin bir yanlışına bakıp gülmüyorsunuz tamamen olayın içinde olup kahkahayı basıyorsunuz. Kaptınız gene reçeteyi hadi yine iyisiniz. Neeysee işte böyle de bir gün geçmekte bol bol gülelim illa ki zekice espriler şakalar olmasa da  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder