5 Aralık 2013 Perşembe

Katie ve Ben

Gerçek bir yaşam hikayesi, Katie 10 yıl derin mi derin bir bunalıma girer son 2 yılını da odasından çıkmayarak geçirir en sonunda yeme bozukluğundan ötürü bir  rehabilitasyona yatırılır buradan sonrasını ropörtajına ve kendi cümlelerine bırakıyorum

Katie, 10 yıldır öfke, paranoya ve çaresizlikten oluşan bir düşüşün içindeydi. İki yıldır derin bir bunalımın içindeydi. Sonunda yeme bozukluğu sebebiyle kadınlara yönelik bir kliniğe girdi. Diğer hastalar ondan çok korktuğundan kendisine tavanarasında tek başına kalacağı bir oda verildi. Bir sabah, yerde yatarken (kendini yatakta yatamayacak kadar değersiz hissediyordu) Katie, kim veya ne olduğuna dair en ufak bir fikri olmadan uyandı. "Ben diye bir şey yoktu" diyor.

"Tüm öfkem, beni rahatsız eden tüm düşünceler, bütün dünyam, bütün dünya yok olmuştu. Aynı anda içimden kahkahalar yükseldi ve dışarı döküldü. Hiçbir şey tanıdık değildi. Adeta uyanan başka bir şeydi ve Katie'nin gözlerinden dünyaya bakıyordu. Çok mutluydu. Ondan ayrı olan, ona kabul edilemez gelen hiçbir şey yoktu, hepsi onun benliğinin bir parçasıydı."
http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/haber.aspx?id=4150262&yazarid=112

'Varolanı Sevmek' adındaki kitabını alıp okudum ara ara açıp yine okuyorum ve hayata insanlara bakış açımı değiştirmiş kitaplardan birisidir ihtiyacı olan maddi olarak alamayacak arkadaşlara geri vermesi koşulu ile   kitabı verebilirim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder